I love my relationship with my bed, no commitment needed. We just sleep together every night.

Oj, känner ni igen mig? Jag bloggade här förut. Nej jag skoja.. Jag har bara haft så mycket att göra så att jag inte hunnit bloggat. Hoppas ni inte är allt för sura. HAHA. Just nu är jag hemma från skolan för att jag har sjukt ont i halsen! Ska vara hemma imorrn också tyvärr. Hoppas på att kunna gå till skolan på torsdag. Vill egentligen inte eftersom vi ska simma på idrotten och jag suger på de. Men har min svenska redovisning på torsdag också och jag känner att jag måste göra den. Vi får helt enkelt se hur det blir. Klockan är 23.04 och jag är fortfarande inte trött så jag ska väl slå på något avsnitt av oth och somna till de, puss
/lindawessman'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback