Treat me like a joke and i will leaave you like its funny.

HEJ!
jag vaknade väldigt tidigt idag av att det var sol rakt i mitt ansikte :). Har tänk att komma iform till sommaren satt idag blev valet till frukost gröt istället för oboy och macka. Inte det godaste men det funkar. Mamma och jag kommer åka in en snabbis till stan och kolla runt lite , vi tänkte dra in till lager 157. Får se om jag hittar något. Jag kommer kanske lägga upp bild på allt nytt dden här månaden och slutet på förra eftersom att jag inte har en kamera så är det ganska svårt men jag får fixa mig en.På bilden ser du även en liten bit av mina nya blus från vila /KristinaKarlsson'

ser ut att vara VINDÖGD..är inte det lovar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback