GLÖM IGÅR, LEV FÖR IDAG, BE FÖR IMORGON. GLÖM IGÅR, LEV FÖR IDAG, BE FÖR IMORGON. GLÖM IGÅR, LEV FÖR IDAG, BE FÖR IMORGON. GLÖM IGÅR, LEV FÖR IDAG, BE FÖR IMORGON.

Idag drog jag ner på stan en snabbis med wilma hon skulle köpa jeans.Vi käkade sen åkte vi direkt hem.Vi har fotat och skrattat mycket.Vi myste och åt gottigheter. Iförri går var jag med tove och då fyllde Justin bieber år satt vi gjorde mini "tårtor" av mackor.Imorgon drar jag på dop tidigt satt jag missar fotbollsmatch och fotografering men det är min brorsdotter och vill inte missa det. Ska ha jeans , vit tröja , svart kavaj , bild på det kommer förmoderligen imorgon. Nu ska jag sova för jag och wilma ska upp tidigt imorgon för att fota!/Kristinakarlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback