Jag kanske inte ser perfekt ut eller är nöjd med mitt utseende, men jag är jävligt nöjd så länge jag inte ser ut som dig.

Igår så var kvällen kaos Azin , Negin , Asta , Tove , Anna och jag sov i mitt rum och vi hade det toppen. Azin kom till oss klockan 10 och hon hoppade av en busshållsplats för tidigt satt jag och Tove var tvungna att springa 2km för att hämta henne , ni kanske sitter nu och ba ööö va? 2km mellan hållplatserna , meen det var precis vid en stor väg och vem hoppar av där.Vi gjorde iallafall pizza och myste. Jag fick ett par skor av Astrid , Anna, Tove , Wilma som födelsedags present .Idag hade jag match och vi vann med 2-1./Kristinakarlsson


[Snuttis när vi kleta grädde på henne när hon sov!]

Kommentarer
Postat av: anonym

vart är skorna ifrån?

2012-03-14 @ 21:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback