maybe you should eat makeup so you can try and be pretty on the inside, bitch.

Slutade 14.40 idag.  Väntade 20 minuter på skolan sen kom Olivia. Vi drog ner på stan lite. Ingen ade pengar och vi var skit hungriga så vi drog hem till henne och lagade pankakor och kladdkaka. Mina pankakor vart bäst. och hennes... jaa. HAHA, kladdkakan smakade bajs för vi gjorde lite fel så vi fick ha i massa mer grejer. Sen bestämde vi oss för att gå på bio. En gång i Phuket. och klockan va runt 5 då och vi skulle inte hämta biljetterna förens klockan 19.45 men vi drog på stan iallafall och fördrev tiden. Satt på donken och käkade pommes. Sen hämtade vi biljetterna och köpte godis och grejer. HAHAH, fett onödigt för filmen var ändå dålig och olivia somnade. HAHA. Sen efter bion tog vi 23.19 tåget hem och nu sitter jag här medans olivia ligger och sover. HMMM, hon ställde klockan som kommer ringa om typ 10 min. Tror ni hon kommer vakna?? Nu ska jag typ kolla runt på facebook i min ensamhet. PUSS
/lindawessman'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback